Absolwentka rzeszowskiej Policealnej Szkoły Medycznej oraz Uniwersytetu Rzeszowskiego na kierunku Fizjoterapia. Dyplomowany terapeuta i diagnosta metody Integracji Sensorycznej J.Ayers, członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej. Wiedzę z zakresu Integracji Sensorycznej zdobyła na kursach Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej w Warszawie, oraz w Wyższej Szkole Ateneum w Gdańsku, gdzie ukończyła studia z zakresu „Diagnostyki Integracji Sensorycznej dla terapeutów Integracji Sensorycznej”. W swojej pracy koncentruje się głównie na trudnościach związanych z zaburzeniami integracji sensorycznej oraz współwystępującymi z nimi często trudnościami w zakresie pracy systemu słuchowego i wzrokowego. By jak najlepiej rozumieć i móc rozwiązywać trudności swoich pacjentów wciąż poszerza swoją wiedzę uczestnicząc w specjalistycznych kursach i szkoleniach, jest m.in. certyfikowanym terapeutą Sensomotorycznej Terapii Widzenia oraz providerem treningów słuchowych Johansena IAS oraz Neuroflow, terapeutą metody Snoezelen. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w zawodzie fizjoterapeuty, które zdobyła podczas pracy w gabinetach rehabilitacyjnych w Rzeszowie oraz doświadczenie zdobyte podczas realizacji szkoleń z zakresu diagnozowania oraz terapii dzieci na terenie całego kraju, głównie z zakresu Integracji Sensorycznej i Terapii Taktylnej. Swoją pasję i zamiłowanie do metody Integracji Sensorycznej realizuje zarówno podczas pracy indywidualnej z dziećmi, jak również podczas prowadzenia sensorycznych zajęć rozwojowych dla najmłodszych.
Magda Rogoża
Brak opisu
Natalia Bylicka
Absolwentka Wydziału Medycznego Uniwersytetu Rzeszowskiego. Magister fizjoterapii oraz terapeuta i diagnosta Integracji Sensorycznej wg koncepcji A.J. Ayres. Swoją wiedzę i umiejętności zdobyła pracując w prywatnych gabinetach oraz w trakcie praktyk na oddziałach szpitalnych. Specjalizuje się głównie w pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołem Aspergera, nadpobudliwością psychoruchową, zaburzeniami integracji sensorycznej, wadami postawy oraz wadami genetycznymi. Stale podnosi swoje kwalifikacje zawodowe uczestnicząc w licznych szkoleniach z zakresu Integracji Sensorycznej. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Integracja Sensoryczna oraz kurs Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne.
Metodę terapii zawsze dopasowuje indywidualnie do potrzeb pacjenta, dbając również o element zabawy i dobrą atmosferę na terapii. Bardzo ważna jest dla niej współpraca z rodzicami w kierunku trwałych efektów. Czerpie wielką radość z możliwości obserwowania postępów dziecka, a o swoich pacjentach mówi, że to mali bohaterowie, którzy potrzebują nieco więcej wsparcia niż ich rówieśnicy.
Wiola Olejarz
Absolwentka Uniwersytetu Rzeszowskiego na kierunkach: pedagogika resocjalizacyjna, pedagogika opiekuńczo-wychowawcza jak również absolwentka Uczelni Nauk Społecznych w Łodzi, kierunki: integracja sensoryczna- diagnoza i terapia oraz edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Terapeuta metody Snoezelen i w trakcie realizacji warsztatów z terapii taktylnej. Ukończyła kurs pierwszej pomocy przedmedycznej. Uczestniczyła w szkoleniach: ,,Kontrakt behawioralny, jako jedna z technik pracy nad zachowaniem’’, ,,Mowa i komunikacja osób ze spektrum autyzmu- metody pracy’’, ,,W jaki sposób obserwować dziecko by nie przeoczyć objawów zaburzeń przetwarzania sensorycznego i jak wspierać bazowe systemy sensoryczne’’, ,,TUS zachowania trudne’’, ,,Zaburzenia integracji sensorycznej wczesna diagnoza i wsparcie dla dzieci przedszkolnych i szkolnych’’, ,, Małe dziecko do 6 r.ż. w gabinecie terapeuty Si’’, ,,Przemoc- procedura niebieskiej karty’’, ,,Warsztaty animacji czasu wolnego’’. Regularnie poszerza swoją wiedzę uczestnicząc w licznych konferencjach, webinarach, warsztatach, podnosząc swoje kwalifikacje do pracy z najmłodszymi. Planując terapie stawia na poznanie dziecka, budowaniu przyjaznej relacji, skupia się na jego potrzebach i ścisłej współpracy z rodzicami. Na co dzień swoją wiedzę i umiejętności wykorzystuje w pracy w Prywatnym Przedszkolu ,,Kraina Uśmiechu’’, gdzie prowadzi terapie z autyzmu i integracji sensorycznej. Praca z dziećmi daję jej wielką satysfakcję, wyzwala radość, zadowolenie i uśmiech. Kieruje się mottem życiowym ,, Miej serce, które nigdy nie twardnieje, hart który nigdy nie słabnie i dotyk który nigdy nie rani’’ Prywatnie zwolenniczka aktywności ruchowej na świeżym powietrzu oraz sportów extremalnych.
Anna Rość
Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie na wydziale fizjoterapii. Ukończone studia podyplomowe z zakresu przygotowania pedagogicznego oraz oligofrenopedagogiki. Certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej i hipoterapii. Ukończyła między innymi kurs PNF, NDT Bobath dla dorosłych, szkolenia z zakresu terapii i edukacji dzieci z autyzmem w fundacji Synapsis. Od 10 lat pracuje z dziećmi i młodzieżą, doświadczenie to zdobyła pracując w ośrodku rewalidacyjno-edukacyjno-wychowawczym w Rzeszowie, w stowarzyszeniu Titum oraz Bruno, jak też realizując specjalistyczne usługi opiekuńcze oraz wolontariaty w Indiach, Ugandzie oraz Ukrainie. W Sensis pracuje jako terapeutka integracji sensorycznej.
Aleksandra Świdrak
Terapeutka integracji sensorycznej. Swoją wiedzę zdobyła w Centrum Integracji Sensorycznej
w Warszawie na studiach podyplomowych. Ukończyła również oligofrenopedagogikę na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Od wielu lat pracuje z dziećmi i młodzieżą z różnymi trudnościami. Dotychczasowe doświadczenie zdobyła pracując w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej „Tęczowy Domek”, w gabinetach integracji sensorycznej oraz w Stowarzyszeniu na Rzecz Wspomagania Rozwoju Dzieci i Młodzieży „Titum”.
Praca z dziećmi, młodzieżą jest dla niej wielką przyjemnością i „cudowną” lekcją : „Wybierz sobie zawód który lubisz, a całe życie nie będziesz musiał pracować” (Konficjusz). Z 100 procentach się z tym zgadza i tym kieruje się w życiu. Im więcej się uczy, czyta – tym większą czuje potrzebę uczestnictwa w kolejnych kursach i szkoleniach. Dotychczas brała udział w : szkoleniu Bilateralnej Integracji – Program Szkolny (2020r.), „Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi problemami w nauce – Szkolny Program Interwencyjny Sally Goddard Blythe oparty o integrację odruchów oraz ocenę neuromotorycznej gotowości do nauki testem przesiewowym INPP” (2020r.), „Techniki Wyciszające” – jako forma wspomagania dziecka nadruchliwego i nadwrażliwego (2020r.), Metoda Ruchu Rozwijającego bazującego na pracy Weroniki Sherborne I stopień (2017r.). Posiada uprawnienia
do wykorzystania testu Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego – KORP do diagnozy dzieci w wieku od 1. miesiąca do końca 9. roku życia (2020r.)
Ewelina Marcinek
Absolwentka Uniwersytetu Rzeszowskiego na kierunku Fizjoterapii. W zawodzie pracuje od ponad 10 lat, pierwsze doświadczenie w zakresie rehabilitacji dzieci i niemowląt zdobyła podczas pracy w ośrodku Maz-Med w Rzeszowie, a wcześniej podczas praktyk studenckich w Szpitalu Wojewódzkim nr 2 w Rzeszowie, w poradni rehabilitacji dzieci oraz w kilku innych oddziałach, w tym noworodkowym. Przez pół roku studiowała także w Hiszpanii, na kierunku fizjoterapia, zdobywając tym samym nowe doświadczenia do dalszej pracy z dziećmi. W swojej pracy zajmuje się głównie rehabilitacją niemowląt i małych dzieci z wszelkimi zaburzeniami: psychomotorycznymi, neurologicznymi, metabolicznymi, genetycznymi oraz ortopedycznymi. By skutecznie rozwiązywać trudności swoich pacjentów wciąż poszerza swoje umiejętności, jest absolwentką szeregu szkoleń i kursów z zakresu pracy z dziećmi, ukończyła m.in. Terapię Neurorozwojową NDT-Bobath Basic (dla dzieci), Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne (I i II stopnia), Kinesiology Taping (I stopień), Terapię Tkanek Miękkich w pediatrii czy Trójpłaszczyznową Terapia Stóp i Elastyczny Terapeutyczny Taping w Pediatrii (wg Esther de Ru). Jest dyplomowanym diagnostą i terapeutą Integracji Sensorycznej (J.Ayers), czynnie zajmuję się diagnozą i terapią dzieci z problemami z zakresu Integracji Sensorycznej. Praca z dziećmi to jej powołanie i pasja, w której spełnia się zawodowo i chce się wciąż doskonalić, a postępy w terapii dzieci dają wiele satysfakcji.
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Jeśli będziesz nadal korzystać z tej strony, założymy, że jesteś z niej zadowolony.Ok